Frågor och svar

Köpinformation

Vilka betalalternativ finns det?

Vi accepterar betalning med Swish, kort (Visa, MasterCard, Maestro) eller faktura (Klarna). Om du väljer Klarna så tillkommer en fakturaavgift på 19kr.

Kan jag betala efter leverans?

ja om du väljer Klarna faktura så har du 14 dagar på dig att betala för din vara, och kan därmed betala efter leveransen. Om du önskar utnyttja ångerrätt så meddela oss snarast så inte fakturan förfaller.

Delbetalning?

Klarna erbjuder att delbetala fakturor. Välj Klarna som betalningsalternativ så får du efter du mottagit fakturan möjlighet att välja delbetalning.

Hjälp, jag lyckas inte göra en beställning?

Om du har problem att göra en beställning så kontakta oss så hjälper vi dig gärna. Du hittar kontaktuppgifter uppe i menyvalet ”Kundtjänst”.

Hur köper jag med Swish?

Välj köpalternativet Swish i kassan och slutför köpet. Efteråt får du instruktioner på hur du betalar in köpesumman. Instruktionerna skickas också på mail till dig. Vi packar och skickar din vara när vi sett att den är betald.

Vårt Swish-nummer är: 123-3198918, var vänligen kontrollera att mottagaren är Två Barn Sverige AB.

Leveransinformation

Vad kostar frakten?

Frakten inom Sverige är gratis vid köp över 200 kr, vid lägre köpebelopp så kostar frakten 45 kr. Frakt utanför Sverige varierar beroende på land, var god lägg varan i kundkorgen och gå till kassan för att se exakt fraktbelopp.

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

Vi skickar med PostNord eller DHL beroende på paketets storlek och vikt.

Hur lång tid tar leverans?

Om du lägger ordern innan 12:00 en vardag så skickas ordern samma dag. Oftast kommer leveransen fram dagen efter men om posten har problem kan det ta upp till 2-3 dagar. Ibland kan aviseringen bli försenad men det går bra att hämta ut paketet med spårkoden om du ser att paketet kommit fram.

Retur och garanti

Ångerrätt?

Du har 14 dagar på dig efter att du mottagit din vara att undersöka varan och om du inte är nöjd med den så har du rätt att ångra ditt köp. Du skickar då tillbaka varan till oss och när vi godkänt returen så betalar vi tillbaka hela köpebeloppet.

Hur gör jag en retur?

Kontakta alltid oss innan du skickar in en retur för instruktioner hur du gör en retur. Vid retur står du som kund för returfrakten och det är viktigt att du paketerar in varan väl. Om varan, förpackning och manualer inte är i oförändrat skick har vi rätt att göra ett prisavdrag motsvarande varans värdeminskning.

Min produkt är trasig, hur gör jag?

Kontakta alltid oss så snart du kan. Beroende på märke så hanteras garanti-ärenden olika.